Veelgestelde vragen

Maken jullie ook op maat gemaakte producten?

Ben je opzoek naar iets specifieks? Een aangepaste maat of een bepaalde kleur/print dan kan je altijd even een bericht sturen en dan bespreken we de mogelijkheden!

Zijn de stoffen/producten die jullie gebruiken veilig voor mijn kindje?

Jazeker, ik vind het belangrijk dat onze producten veilig zijn. En daarom kies ik voor stoffen die een Oeko-Tex certificaat hebben. Op Oeko-Tex  kan je meer informatie vinden over dit certificaat. 

Ook de Speenkoorden van MacraMandy voldoen aan het NEN-12586 veiligheidsnorm voor fopspeenhouder(s) en speenkoorden voor zuigelingen en peuters.

Hoe kan ik de producten het beste wassen? 

Je kan de wasvoorschriften terugvinden per product op de betreffende productpagina.

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Mijn producten worden handgemaakt waardoor de levertijd kan variëren. Op maat gemaakte producten hebben een gemiddelde levertijd van 6 tot 21 werkdagen. wanneer je een gepersonaliseerd product bestelt, breng ik je altijd op de hoogte van de verwachtte levertijd. Producten op voorraad worden binnen drie werkdagen verzonden, tenzij anders vermeld. Is het product niet op voorraad? Ook dan breng ik je op de hoogte van de verwachtte levertijd.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je het beste in je ongewenste/spam e-mailbox kijken. In sommige gevallen kan het zijn dat het e-mailadres niet juist is achtergelaten. Mocht je jezelf afvragen of de bestelling wel in goede orde is ontvangen? Stuur mij dan een bericht.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ik wil graag dat je blij en tevreden bent met je aankopen. Mocht een artikel dat uit voorraad gekocht is toch niet goed zijn dan kan deze binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgave van reden, geretourneerd of geruild worden. Het artikel dient wel ongebruikt en onbeschadigd te zijn.

Wanneer een op maat gemaakt product niet aan je verwachtingen voldoet, neem dan contact met mij op.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de afmeting van het pakket, bezorgdienst en het land waar de bestemming zich bevind. In Nederland: Een brievenbuspakket via DHL kost €3,95. Een pakket via DHL kost € 5,75. Alle genoemde prijzen zijn incl. btw en voor verzending binnen Nederland. 

Woon je niet in Nederland? Hier kan je alle verzendkosten vinden.

Ik woon niet in Nederland, kan ik bij jullie bestellen?

Woon je in België of Duitsland dan kan je gewoon bestellen. Woon je ergens anders? Dan kan je je bestelling kosteloos ophalen. Wil je het graag verzonden hebben, maar heb je afhalen gekozen tijdens het bestellen? Neem dan even contact met mij op.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

IDeal, Visa, Maestro, Mastercard, American Express, Google-Pay, Apple-Pay en Shop-pay.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kan tijdens de bestelling aangeven dat je het pakket graag wilt ophalen. Ik heb twee afhaal locaties in de provincie Gelderland. Ik verzoek je contact met mij op te nemen om het afhaalmoment af te spreken.

Hebben wij een winkel?

Ik heb geen reguliere winkel. Uiteraard ben je welkom om mijn producten en stoffen in het echt te komen voelen en bekijken. Wellicht dat je hierdoor makkelijker keuzes kunt maken. Wil je dit? Neem dan contact met mij op.

Ik kan een gekocht product/stof niet meer vinden in de webshop?

Het kan voorkomen dat bepaalde stoffen niet meer in het assortiment zitten. Kun je een bepaalde stof niet meer vinden in onze webshop en je weet zeker dat ik de stof hebben aangeboden? Stuur mij dan een bericht, vaak heb ik nog een stuk(je) in de restanten.

  • Op locatie

  • Keuze uit twee ontwerpen

  • Een leuke creatieve dag